Skyriaus vadovas | Ignalinos programos skyrius

Galioja iki

2024-10-07

Skyrius

Ignalinos programos skyrius

SRITIS, KURIOJE TOBULĖSI: prižiūrėsi ES lėšomis finansuojamo projekto, susijusio su Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimu, administravimo procesą.

MES TIKIMĖS, KAD TU:

  • užtikrinsi Ignalinos programos kontrolės sistemų funkcionavimą, teiksi savalaikius pasiūlymus dėl reikiamų koregavimo veiksmų;
  • inicijuosi, kursi naujas ir optimizuosi esamas skyriaus veiklą reglamentuojančias vidaus procedūras ir praktikas;
  • efektyviai ir strategiškai planuosi, koordinuosi padalinio veiklą: užtikrinsi strateginių padalinio tikslų ir rodiklių įgyvendinimą, aktyviai dalyvausi darbuotojų planavimo, pritraukimo, įdarbinimo, ugdymo veiklose;
  • kursi ir palaikysi konstruktyvius dalykinius santykius su atsakingomis bei suinteresuotomis institucijomis, savo kompetencijos ribose atstovauti agentūros interesams.

MES TIKIMĖS, KAD TU:

  • esi įgijęs (-usi) aukštąjį universitetinį (ar jam prilygintą) išsilavinimą;
  • turi darbinės patirties, susijusios su Ignalinos programa, ir bent 4 metų darbo patirties, susijusios su Europos Sąjungos ar kitų tarptautinių finansinių institucijų finansuojamų programų ir (arba) projektų administravimu ir/arba įgyvendinimu;
  • turi vadovaujamo darbo patirties (veiklos planavimo, organizavimo ir priežiūros, veiklos rezultatų vertinimo, žmogiškųjų išteklių valdymo);
  • puikiai moki lietuvių kalbą bei anglų kalbą C1 ir aukštesniu lygiu.

TAU PADĖTŲ ŠI ANKSČIAU ĮGYTA PATIRTIS :

  • susipažinus su viešojo administravimo sistema ir ES ar tarptautinių fondų investicijų administravimo sistema (institucijų funkcijos bei atsakomybių, paramos administravimo schemos ir procesai, etc.).

Mes tikimės, kad Tu esi ryžtingas (-a), aktyvus (-i), savarankiškas (-a) ir noriai imiesi inicijuoti pokyčius, esi tikras lyderis (-ė), suburiantis (-i) ir motyvuojantis (-i) komandą bei noriai besidalinantis (-i) savo žiniomis ir argumentuotomis įžvalgomis. Šiame darbe prireiks Tavo analitinio mąstymo, gebėjimo objektyviai vertinti aplinkybes ir situacijas, sklandžiai ir efektyviai organizuoti skyriaus veiklas, priimti optimalius ir organizacijai geriausius sprendimus tam, kad visi kartu pasiektume užsibrėžtų tikslų ir rezultatų.

MES TAU SIŪLOME:

  • Prasmingą darbą ir galimybę dirbti su Lietuvai ir užsienio šalims strategiškai svarbiais projektais;
  • Darbo užmokestį nuo 3785 iki 4731 eurų (su mokesčiais). Dėl konkretaus atlygio derėsimės, o rezultatas priklausys nuo Tavo patirties bei turimų kompetencijų;
  • Priedus (darbo krūviui suintensyvėjus), vienkartines išmokas (už ilgametį darbą CPVA bei rekomenduotus kandidatus) ir pašalpas (ištikus nelaimei);
  • Galimybę dirbti nuotoliniu būdu visoje Lietuvoje neribotai, Europos šalyse – iki 6 mėn. per metus, esant poreikiui ir ilgiau. Visgi dalis veiklos vyksta CPVA biure Vilniuje;
  • Lankstų darbo grafiką;
  • Papildomas poilsio dienas (atidirbus tam tikrą laiką CPVA);
  • Tobulėjimo ir karjeros galimybes;
  • Puikias darbo sąlygas CPVA biure;
  • Rūpestį Tavo fizine ir emocine sveikata;
  • Puikią organizacinę kultūrą, grįstą pagarba, pasitikėjimu bei mūsų vertybėmis.

Daugiau apie mus informacijos rasi CPVA Karjeros skiltyje https://www.cpva.lt/karjera/825.

KAIP KANDIDATUOTI:

  • Ši atranka vykdoma konkurso būdu;
  • Iki 2024-10-07 visus reikiamus dokumentus pateik Valstybės tarnybos portale: https://portalas.vtd.lt/lt/vtdtemplatevtdkonkursai-319-319.html. Ten rasi reikiamų pateikti dokumentų sąrašą;
  • Kilus pagrįstų abejonių dėl atitikties konkurso skelbime nustatytiems kvalifikaciniams reikalavimams ir prireikus patikslinti ar papildyti pateiktus dokumentus, terminas pretendentams, kurie jau pateikė dokumentus, gali būti pratęstas 5 darbo dienoms duomenims patikslinti;
  • Kai nė vienas pretendentas nepateikia dokumentų dalyvauti konkurse arba nė vienas pretendentas neatitinka konkurso skelbime nustatytų kvalifikacinių reikalavimų ir (ar) teigiamai atsako į bent vieną iš pretendento anketos 4-10 klausimų, terminas, per kurį priimami pretendentų dokumentai po konkurso paskelbimo, gali būti pratęstas iki 10 darbo dienų;
  • Pretendentų, kurie atitiks kvalifikacinius reikalavimus, laukia testas žodžiu.

KĄ DAR REIKIA ŽINOTI:

  • Įdarbinimas – darbas pagal darbo sutartį. Įdarbinimo dokumentus pasirašysime elektroniniu būdu;
  • Iki įsidarbinimo – paprašysime Tavęs pateikti privačių interesų deklaraciją bei pasitikrinti sveikatą;
  • Išbandymo laikotarpis – 3 mėnesiai. Jo metu Tau bus priskirtas kuratorius, pakviesime Tave į naujokų mokymus, suteiksime visą informaciją reikiamą darbui atlikti, kad adaptacija vyktų sklandžiai;
  • Interesų konfliktai – įsidarbinus CPVA negalėsite dalyvauti darbinėje, finansinėje, komercinėje ar kitoje veikloje ne CPVA, kuri sukelia arba gali sukelti viešųjų ir privačių interesų konfliktą ir/arba siejasi su CPVA administruojamais projektais, viešojo ir privataus sektorių partnerystės rengiamais ir įgyvendinamais projektais;
  • Konfidencialumas – visiems kandidatams konfidencialumą garantuojame;
  • Asmens duomenys – kandidatuodami ir teikdami savo gyvenimo aprašymą, Jūs pateikiate CPVA savo asmens duomenis. Informuojame, kad Jūsų gyvenimo aprašymas ir jame pateikti asmens duomenys bus tvarkomi laikantis Asmens duomenų tvarkymo CPVA tvarkos aprašo reikalavimų. Informaciją apie asmens duomenų tvarkymą rasite Asmens duomenų tvarkymo CPVA tvarkos apraše (https://www.cpva.lt/asmens-duomenu-apsauga/479).

JEIGU KYLA KLAUSIMŲ:

  • Susijusių su darbu, susisiek su vadovu Sandra Remeikiene +370 655 65797 arba el. paštu , el. p. ;
  • Susijusių su atrankos procesu, susisiek su personalo vadybininke Aiste Matuliauske +370 659 10573 arba el. paštu .

IKI GREITO!

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.