Tekstas parengtas lengvai suprantama kalba

Kas yra Centrinė projektų valdymo agentūra?
Centrinę projektų valdymo agentūrą
šiame tekste vadinsime agentūra.

Agentūra yra įstaiga, kuri valdo programas ir projektus.

Agentūra turi daugiau nei
20 metų darbo su projektais patirties.

Agentūros darbuotojai dirba tam,
kad investicijos Lietuvoje būtų valdomos atsakingai.
Investicija yra bet koks turto įsigijimas tikintis grąžos.

Ką daro agentūra?
Agentūros veikla yra skirstoma į 3 kryptis:
1. Projektų valdymas Lietuvoje.
Agentūra padeda tinkamai daryti projektus Lietuvoje.

Agentūra valdo 16 programų.
Programos padeda paskirti investicijas ten, kur jų reikia.
Agentūra valdo daugiau nei 900 skirtingų projektų.

Programų bendra vertė yra 16 milijardų eurų.

2. Projektų darymas užsienyje.
Agentūra bendradarbiauja su 18 šalių.
Agentūra turi daugiau nei 80 tarptautinių projektų.
Vieni projektai jau padaryti,
kiti daromi šiuo metu.

2004 metais Lietuva tapo Europos Sąjungos nare. 
Europos Sąjunga vienija skirtingas Europos šalis. 
Lietuva tapo šalimi, kuri gali padėti kitoms šalims.
Pavyzdžiui, gali padėti valdyti projektus.

Agentūra bendradarbiauja su kitomis šalimis.
Šiuo metu projektai daromi:
Europos šalyse (Ukrainoje, Moldovoje, Serbijoje ir kitose);
Azijos šalyse (Armėnijoje, Kazachstane, Turkijoje ir kitose);
Net Afrikos šalyse.

Agentūra padeda toms šalims, kurioms reikia pagalbos.

Agentūra siekia, kad visos šalys gyventų vienodai gerai.

3. Metodinė pagalba.
Agentūra padeda valstybės ir savivaldybių įstaigoms.
Agentūra padeda įstaigoms taip valdyti investicijas,
kad jos būtų geros ir naudingos.

Agentūra dirba, kad Lietuvoje bendradarbiautų
valstybės įstaigos ir verslas.
Tokiu būdu Lietuvoje yra daromi dideli projektai. 

Galima rašyti skundą, jei:
su agentūra palaikomi dalykiniai arba profesiniai santykiai;
ir agentūra padarė kažką netinkamo.
Daugiau informacijos apie skundo pateikimą
rasite internetiniame puslapyje.
Paspauskite ant šios mėlynos nuorodos.
Tada jums atsidarys internetinis puslapis.

Kodėl verta dirbti agentūroje?
Agentūra yra didelė organizacija,
kurioje dirba daugiau nei 500 žmonių.
Kandidatų agentūroje laukia:
prasmingas darbas,
patogios ir šiuolaikiškos darbo sąlygos,
tobulėjimo galimybės,
karjeros galimybės,
tinkamas atlygis.
Daugiau informacijos apie darbo pasiūlymus
rasite internetiniame puslapyje.
Paspauskite ant šios mėlynos nuorodos.
Tada jums atsidarys internetinis puslapis.

Kur yra agentūra?
Agentūra yra Vilniuje.
Agentūros adresas yra S. Konarskio gatvė 13.

Kokie yra agentūros kontaktai?
Telefono numeris +370 5 251 4400

Kada agentūra dirba?
Agentūra dirba:
pirmadienį,
antradienį,
trečiadienį
ketvirtadienį
nuo 8 valandos iki 17 valandos.
penktadienį
nuo 8 valandos iki 15 valandų 45 minučių.
Dieną prieš šventę agentūra dirba
1 valanda trumpiau.
Tekstą lengvai suprantama kalba parašė
Centrinė projektų valdymo agentūra
Tekstą tikrino:
Asociacijos Kauno „Arka“ bendruomenės narė Erika Ambrazevičiūtė
Asociacijos Kauno „Arka“ bendruomenės narys Mantas Karpavičius