Projektų vadovas | Tarptautiniai projektai

Galioja iki

2024-07-12

Skyrius

Tarptautinių vystomojo bendradarbiavimo projektų skyrius

Sritis, kurioje tobulėsi: dalyvausi Europos Sąjungos (toliau – ES)  finansuojamų tarptautinio vystomojo bendradarbiavimo projektų įgyvendinime, prisidėsi prie įvairių sričių reformų įvairiose šalyse.

Pirmasis projektas, kuriame laukiame tavo įsitraukimo – „EU4Belarus – Support to Advanced Learning and Training” (toliau – SALT) programa, susidedanti iš SALT 1, SALT 2, SALT 3 projektų.

Tavo būsima komanda profesionali, ambicinga, draugiška ir nebijanti iššūkių, dirbanti su užsienio šalių partneriais, dalinasi sukaupta patirtimi bei perima geriausią tarptautinę vystomojo bendradarbiavimo praktiką, nuolat ieško galimybių tobulėti, pritaikyti inovatyvius sprendimus savo veikloje.

TAVO PAGRINDINĖS ATSAKOMYBĖS:

  • bendradarbiaujant su projekto komanda (programos vadovu, projektų vadovais, finansininkais, švietimo srities ekspertais, komunikacijos ekspertais), partneriais (ES Delegacija Baltarusijoje, ES universitetais, nevyriausybinėmis organizacijomis ir kt.) bei naudos gavėjais (studentais, dėstytojais ir jauninimu, nukentėjusiais nuo politinių represijų) įgyvendinti projekto veiklas;
  • dalyvauti projekto veiklų pasiekimo ataskaitų rengimo procese: parengti ir/ar koordinuoti ataskaitoms reikalingą medžiagą, taip pat sisteminti projekto informaciją;
  • dalyvauti įgyvendinant dotacijų (angl. grant) schemas (vienos iš schemų pavyzdį galima rasti čia): prisidėti rengiant dotacijų schemai įgyvendinti reikalingus dokumentus (gaires pareiškėjams, paraiškų formas, jų priedus, dotacijų sutartis ir kt.), kurti paraiškų pateikimo aplinką ir kt.
  • dalyvauti dotacijų schemų vertinimo komisijų veikloje: organizuoti vertinimo komisijos susitikimus, rengti protokolus, vertinti pareiškėjų pateiktus administracinio pobūdžio dokumentus ir kt.
  • prižiūrėti dotacijų sutarčių įgyvendinimą, bendraujant su naudos gavėjais, vertinant jų pasiektus rezultatus ir projekto veiklų pasiekimo ataskaitas;
  • projekto vadovo kompetencijos ribose planuoti paslaugų/prekių, reikalingų projekto veiklų įgyvendinimui, poreikį ir inicijuoti viešuosius pirkimus;
  • atlikti paslaugų/prekių sutarčių, reikalingų projekto veikloms įgyvendinti, priežiūrą;
  • organizuoti su projekto veikomis susijusius renginius (seminarus, diskusijas, pažintinius vizitus ir kt.);
  • rengti dokumentus (raštus, sutartis, pažymas ir kt.), susijusius su projekto veiklų įgyvendinimu.

MES TIKIMĖS, KAD TU:

  • turi aukštąjį išsilavinimą pageidautina projektų valdymo, viešojo administravimo, tarptautinių santykių, vadybos, ekonomikos ar teisės srityje arba esi paskutinio kurso studentas;
  • gebi sklandžiai ir efektyviai komunikuoti tiek žodžiu, tiek raštu, operatyviai bei lanksčiai reaguoti, planuoti ir organizuoti darbus, dirbti ir savarankiškai, ir komandoje;
  • turi noro mokytis bei tobulėti;
  • puikiai moki lietuvių (raštu ir žodžiu) bei anglų (B2 ir aukštesniu lygiu) kalbas.

Tau padėtų ši anksčiau įgyta patirtis:

  • dirbant viešajame sektoriuje;
  • dirbant aukštojo mokslo sektoriuje;
  • turint rusų kalbos pagrindus.

MES TAU SIŪLOME:

  • Prasmingą darbą ir galimybę dirbti su Lietuvai ir užsienio šalims strategiškai svarbiais projektais;
  • Darbo užmokestį nuo 2100 iki 2500 eurų (su mokesčiais). Dėl konkretaus atlygio derėsimės, o rezultatas priklausys nuo Tavo patirties bei turimų kompetencijų;
  • Priedus (darbo krūviui suintensyvėjus), vienkartines išmokas (už ilgametį darbą CPVA bei rekomenduotus kandidatus) ir pašalpas (ištikus nelaimei);
  • Lankstų darbo grafiką;
  • Papildomas poilsio dienas (atidirbus tam tikrą laiką CPVA);
  • Tobulėjimo ir karjeros galimybes;
  • Puikias darbo sąlygas CPVA biure;
  • Rūpestį Tavo fizine ir emocine sveikata;
  • Puikią organizacinę kultūrą, grįstą pagarba, pasitikėjimu bei mūsų vertybėmis.

Daugiau apie mus informacijos rasi CPVA Karjeros skiltyje https://www.cpva.lt/karjera/825.

KAIP KANDIDATUOTI:

  • Iki 07-12 paštu atsiųsk šiuos dokumentus:
    • CV (gyvenimo aprašymą);
    • motyvacinį laišką, arba parašyk, kuo sudomino šios pareigos.
  • Susisieksime tik su atsirinktais kandidatais, kurie labiausiai atitiks keliamus reikalavimus;
  • Atrankos pokalbiai vyks CPVA biure, S. Konarskio g. 13, Vilnius.

KĄ DAR REIKIA ŽINOTI:

  • Įdarbinimas – darbas pagal darbo sutartį. Įdarbinimo dokumentus pasirašysime elektroniniu būdu;
  • Iki įsidarbinimo – paprašysime Tavęs pateikti privačių interesų deklaraciją bei pasitikrinti sveikatą;
  • Išbandymo laikotarpis – 3 mėnesiai. Jo metu Tau bus priskirtas kuratorius, pakviesime Tave į naujokų mokymus, suteiksime visą informaciją reikiamą darbui atlikti, kad adaptacija vyktų sklandžiai;
  • Interesų konfliktai – įsidarbinus CPVA negalėsite dalyvauti darbinėje, finansinėje, komercinėje ar kitoje veikloje ne CPVA, kuri sukelia arba gali sukelti viešųjų ir privačių interesų konfliktą ir/arba siejasi su CPVA administruojamais projektais, viešojo ir privataus sektorių partnerystės rengiamais ir įgyvendinamais projektais;
  • Konfidencialumas – visiems kandidatams konfidencialumą garantuojame;
  • Asmens duomenys – kandidatuodami ir teikdami savo gyvenimo aprašymą, Jūs pateikiate CPVA savo asmens duomenis. Informuojame, kad Jūsų gyvenimo aprašymas ir jame pateikti asmens duomenys bus tvarkomi laikantis Asmens duomenų tvarkymo CPVA tvarkos aprašo reikalavimų. Informaciją apie asmens duomenų tvarkymą rasite Asmens duomenų tvarkymo CPVA tvarkos apraše (https://www.cpva.lt/asmens-duomenu-apsauga/479).

JEIGU KYLA KLAUSIMŲ:

  • Susijusių su darbu, susisiek su būsimu vadovu Rūta Grigaliūniene, tel. Nr.: +370 686 71046, .
  • Susijusių su adaptacijos procesu, susisiek su būsimu kuratoriumi Austėja Vilkelytė, tel. +370 686 75363;
  • Susijusių su atrankos procesu, susisiek su personalo vadybininke Aiste Matuliauske +370 659 10573 arba el. paštu .

IKI GREITO!


    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.