Europos Komisijos organizuotuose Europos Sąjungos fondų INFORM platformos viešinimo kampanijų apdovanojimuose Centrinės projektų valdymo agentūros (CPVA) viešinimo kampanija „(Ne)dūzgiantis miestas“ laimėjo 3 vietą.
Platformoje varžėsi 19 komunikacijos kampanijų iš 11 šalių: Italijos, Ispanijos, Prancūzijos, Čekijos, Lenkijos, Latvijos, Suomijos, Graikijos, Danijos, Austrijos, Lietuvos. Kiekviena šalis buvo parengusi 3 minučių trukmės kampanijų pristatymus. Kampanijas vertino komunikacijos ekspertai iš ES šalių, atsakingi už ES investicinių fondų lėšomis finansuojamų projektų viešinimą. INFORM platformoje kasmet dalyvauja 1000 delegatų.
Sėkmę nulėmė išnaudota „komunikacijos banga“
Nuslopus pirmajai karantino bangai, šią vasarą ir rudenį viešoje erdvėje ne tik Lietuvoje, bet ir visoje Europoje vyko diskusijos ekologijos ir aplinkosaugos temomis, miestuose daugėjo įvairių darnaus judumo priemonių, pvz., pėstiesiems atiduodamos miestų centrų gatvės. „(Ne)dūzgiantis miestas“ prisijungė prie šios komunikacijos bangos ją sustiprindamas.
Rugsėjo 14-24 dienomis vykusios CPVA darnaus judumo kampanijos „(Ne)dūzgiantis miestas“ tikslas – populiarinti darnų judumą ir ekologiškumą, o kartu populiarinti Lietuvos miestų darnaus judumo infrastruktūrą.
Kampanija vyko naujienų portale delfi.lt. Populiarus TV laidų ir renginių vedėjas Rolandas Mackevičius išbandė 5 skirtingas darnaus judumo rūšis Vilniaus mieste: paspirtuką, dviratį, autobusą, važiavimą kartu su kolegomis automobiliu ir elektromobilį. Specialioje delfi.lt rubrikoje pasirodė 5 vaizdo klipai ir 5 straipsniai, tuo metu portale vyko kampanijos skydelių reklama.
Tikslinė kampanijos auditorija buvo jaunos šeimos, auginančios vaikus. Vienas iš projekto sėkmės rodiklių buvo – pasiekti tikslinės auditorijos 3 proc. teigiamą nuomonės pokytį.
Prieš kampaniją ir po jos tikslinei auditorijai ‚Gemius“ vykdytos apklausos metu užduotas klausimas, ar ji svarstytų vietoje asmeninio automobilio kasdien pradėti naudotis darnaus judumo priemonėms: vaikščioti pėstute, naudotis viešuoju transportu, važiuoti dviračiu, paspirtuku, įsigyti elektromobilį ar naudotis dalijimosi platformomis ir pan. Pirmoje apklausoje „taip“ atsakė 26,7 proc. respondentų, po kampanijos – 30 proc.
Komunikacijos kampanija „(Ne)dūzgiantis miestas“ finansuota Europos socialinio fondo lėšomis. ES investicijos kasmet skiriamos įvairioms Lietuvos miestuose diegiamoms darnaus judumo priemonėms: tiesiami dviračių takai, perkamas ekologiškas viešasis transportas, įrengiamos elektromobilių įkrovimo stotelės.
Kampaniją kartu su CPVA įgyvendino UAB „Magnet LT“.